A Simple Key For binomo web indonesia Unveiled

Wiki Article

Whenever you scan or insert the Boleto numbers, you may be redirected towards the confirmation page. Examine if all the data is right, and click on “Confirmar”.

Neither Binomo nor any of its solutions are destined to or offered to Brazilian citizens. Binomo doesn't market its companies in Brazil or for Brazilian inhabitants and no material on this Web-site may be so interpreted.

six. To be able to complete the payment making use of Boleto Rápido, download the Boleto by clicking “Salavar PDF”. Or you can scan the barcode with the banking application or copy the code.

Instal versi aplikasi Internet kami di Laptop anda untuk mempercepat pemuatan, menghemat pilihan terbaru Anda di System, dan trading tanpa menggunakan browser.

3. Anda akan diminta untuk memasukkan jumlah yang didebet. Masukkan jumlah dari SMS di aplikasi seluler.

Saya sangat terkesan dengan fitur Binomo ini. Beberapa tutorial video clip dalam aplikasi mungkin sedikit membantu dalam memahaminya dalam waktu yang lebih singkat

in Singapore and is now among the preferred technological know-how-oriented brokerage makes for Singaporean buyers, with one in each individual 4 Singaporean Older people employing moomoo.

Tidak ada batasan di platform yang terkait dengan jumlah perdagangan yang dapat diselesaikan secara bersamaan. Anda dapat membuka beberapa posisi pada waktu yang bersamaan dan melanjutkan perdagangan.

Kami memberikan kompensasi 10% dari kerugian Anda. Tidak ada alasan untuk takut lagi akan perdagangan yang tidak sukses!

Dengan Binomo, Anda memiliki kesempatan untuk meningkatkan pengetahuan dan pengalaman dalam dunia investing. Namun, penting juga untuk selalu bijak dalam berinvestasi dan tidak mengabaikan risiko yang ada.

eight. To check the position of the transaction, return to the “Transaction heritage” tab and click with your deposit to here track its standing.

Why would a broker spend you to have Some others to carry out these seemingly irrelevant responsibilities? It's as you have done the primary A part of the job for them – that may be, you might have received web site link the primary guide.

Anda memiliki $10.000 di Akun Demo Anda. Ini adalah alat bagi Anda untuk mengenal platform, melatih keterampilan perdagangan Anda pada aset yang berbeda, dan mencoba mekanisme baru pada grafik waktu nyata tanpa risiko.

5. You are able to download the Boleto by clicking “Conserve PDF”. Or you are able here to scan the barcode along with your banking app or copy the code.

Report this wiki page